Markkinoinnin toistoa havainnollistava kuva, jossa viisi tähteä rivissä.

Toistot ja yhtenäisyys luovat muistijäljen markkinoinnissa

Brändin tunnettuus ja sen pysyminen mielessä ostopäätöksen hetkellä, ovat tärkeimpiä tekijöitä menestymisen kannalta. Miten varmistaa, että oma brändi ja viesti pysyvät ostajan mielessä? Muistijäljen parantamiseksi toistot ja brändin yhtenäinen tunnistettava näkyvyys ovat tärkeitä tekijöitä. Markkinointia suunnitellessa tulee muistaa, että yrityksen Lue lisää

kutsuprosessin eri vaiheet suunnittelusta vistintään tapahtuman jälkeen.

Hyvin suunniteltu kutsuprosessi on yritystapahtuman näkymätön menestystekijä

Tehokas ja toimiva kutsuprosessi on yksi onnistuneen yritystapahtuman kulmakivistä. Tämän kertaisessa blogikirjoituksessa annan vinkkejä, mitä kutsuprosessissa kannattaa huomioida ja mikä tekee siitä sujuvan ja toimivan niin järjestävän yrityksen kuin kutsuttavankin näkökulmasta. Kutsu on ensimmäinen kosketuspiste ja kiinnostuksen herättäjä järjestettävään tapahtumaan. Lue lisää

Onnistuneen yritystapahtuman järjestäminen

Onnistuneessa yritystapahtumassa tapahtumapäivänä nauttii niin henkilökunta kuin asiakkaatkin huolellisesti suunnitelluista järjestelyistä. Mitä tulee ottaa huomioon yritystapahtumaa järjestettäessä?  Tapahtuman tavoitteet Tapahtuman tavoitteiden määrittäminen on tärkeää. Mikä on tapahtuman päämäärä ja mitä sillä halutaan saavuttaa? Kyseessä voi olla lanseeraustapahtuma, jolloin tavoitteena on Lue lisää

Käyntikortti – menneen talven lumia vai yrityksen tärkeä markkinointimateriaali

Nyt ne ovat täällä! Uudet ikioman yritykseni käyntikortit. Silloin tällöin kuulee mainintoja ovatko käyntikortit enää tarpeellisia, kun jokaisella kulkee mukana puhelimet ja laitteet, jossa yhteystiedot ovat synkronoituna.Minulle käyntikortti on erittäin tärkeä markkinointimateriaali ja jo yrityksen perustamisen ensiaskeleista lähtien, oli itsestään Lue lisää